fredag 4 maj 2012

Ränderna går aldrig ur


Det var ganska länge sedan jag skrev något på den här bloggen, eftersom andra skräpar ner i cyberrymden så att jag knappast behövs. Men när jag läser om vänsterynglens tilltag i Malmö i samband med första maj kan jag inte hålla mig längre. Här skrivs en massa dumheter om SD, som jag givetvis inte har några sympatier för, men idag har det blivit helt rumsrent att blunda för allt som Vänsterpartiet står för, och inte minst för dess bakgrund. Det kan naturligtvis aldrig försvaras att nazismen dödade sex miljon judar etc under andra världskriget, däremot är det idag helt i sin ordning att släta över Lenins, Stalins m fl likvideringar av ca 50 miljoner. Världen framstår som mer och mer underlig. Och så detta stupida tilltag i Malmö, Sveriges verkliga Chicago, där ”den numera tydligen rumsrena” vänstern lät barnen, framtidens kommunister slå sönder en piñata, som i Mexico symboliserar djävulen och de sju dödssynderna. När man slår sönder den ramlar alla goda ting som djävulen tagit ut. Vänsterynglen lät nu barnen slår sönder en piñata med bilder av Reinfeldt, Borg och Annie Lööf., och ut ramlade till barnens förtjusning en massa godis. ”Det var en kul grej som barnen uppskattade. Jag tror inte att barnen kommer att växa upp och slå Annie Löof i skallen. Gör de det skulle det vara tråkigt”, säger Patrik Strand, en i den malmöitiska begåvningsreserven (V) till Sydsvenska Dagbladet. Så se upp Annie Lööf, helt säker kan du inte vara när kommunistynglen är i farten. Vi vet ju vad deras förbilder har åstadkommit tidigare, inte minst i GULAG och i öststaterna överhuvudtaget före 1989. Ränderna går inte ur så lätt, var så säker.

Inga kommentarer: